آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

کودک جون-عکس

گزارش سفرهای نوروزی

میگن هر کاری که زمان سال تحویل بکنید ، در طول سال هم اون کارو زیاد انجام میدین! ماهم بعد از بازگشت از شمال به طور کاملا" اتفاقی راهی مشهد شدیم به قول معروف امام رضا(ع) طلبیده بود. یه سفر هوایی ! خانم کوچولوی ما سوار هواپیما نشده بود و براش خیلی جذاب بود . خوشبختانه پرواز خوبی بود و شما هم بیشتر از نیمی از راه رو خواب بودین! . وقتی رسیدیم رفتیم هتل و یکم استراحت کردیم و بعدشم راهی حرم شدیم پابوس آقا . " یا امام رضا!دفعه قبل که اومدم بارگاهت ، دعا کردم خدا یه فرزند سالم و صالح بهمون بده . امروز اومدم تشکر با امید زندگیم! شکرت خدایا ! کودک دیگه ای در راه داریم ، سلامتشو ازت میخوام . خدایا  کمکم کن خوب بچه هامو تربیت کنم!آمین. " &nb...
22 ارديبهشت 1392

روز اول که رسیدیم نور رفتیم آبشار آب پری و روزهای بعد هم رفتیم شهر بازی و سرسره ی بزرگ! و از همه بهتر اونجایی که مامانی خیلی دوست داره .... لب ساحل و شادی شما در جنگل ...
5 ارديبهشت 1392

عید 92

امسال تعطیلات عید تصمیم گرفتیم از 28 اسفند ماه بریم مسافرت شمال . سال تحویل هم نور بودیم . عزیز دل مامانی بیشتر مسیر و خواب بودی .بقیه راه رو هم با پرهام بازی کردین . اینم عکس از سال سفره هفت سین امسال خوش گذشت . این چند ساله چون شما کوچولو بودین سال تحویل ها رو همیشه خونه بودیم. چهارشنبه سوری هم امسال لب ساحل بودیم. یه روزم رفتیم نمک آبرود شما کلی با بابایی روی این تشک های لاستیکی بالا و پایین پریدین و کیف کردین .   ...

آدم برفی

این آدم برفی رو من و بابا و آرتینا درست کردیم . البته زمستان 91 خیلی کم برف بارید. بعدشم رفتیم گنج نامه چند تا عکس از برف گرفتیم. از شب قبل که داشت برف برف میبارید قول ساختن آدم برفی رو به آرتینا داده بودیم . قشنگ مامانی هم همش راجع به جزئیات اون صحبت میکرد که: چشماشو گردو میذاریمو دماغشو هویج ! ...